Kariera

Twój zakres obowiązków
 
  • Prowadzenie projektów w branży OZE.
  • Planowanie i koordynacja realizacji Inwestycji w zakresie instalacji sanitarnych m.in. przygotowanie harmonogramu oraz budżetu.
  • Negocjowanie warunków handlowych z podwykonawcami, dostawcami urządzeń i materiałów oraz inwestorem.
  • Bezpośredni nadzór nad prawidłową realizacją Inwestycji – kontrola techniczna oraz pod względem BHP.
  • Kontrola finansów projektu – rozliczenie prac budowlanych oraz rozliczanie ekip podwykonawczych.
  • Reprezentowanie Spółki przed Inwestorami m.in. aktywne uczestnictwo w radach budowy.
Nasze wymagania
 
  • Uprawnienia budowlane wykonawcze w branży sanitarnej bez ograniczeń,
  • Dobra znajomość obsługi MS Office, w szczególności MS Excel,
  • Dobra znajomość prawa budowlanego oraz doświadczenie w prowadzeniu procesu budowlanego, preferowane po stronie GW
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne.
  • Dobra organizacja pracy.
  • Energia, inicjatywa i odpowiedzialność w działaniu.
  • Prawo jazdy kat. B
Jesteś zainteresowany, wyślij swoje zgłoszenie na kariera@biowatt.pl
Twój zakres obowiązków

 

Przygotowywanie dokumentacji projektowej na różnych etapach:

  • przygotowywanie projektów budowlanych,
  • przygotowywanie projektów wykonawczych i dokumentacji powykonawczej.

W ramach wyżej wymienionych:

  • wykonywanie rysunków, opisów technicznych, zestawień materiałów, doborów urządzeń,
  • kompletowanie dokumentacji,
  • uzgodnienia z urzędami i organami samorządowymi,
  • przygotowywanie dokumentacji projektowej dla inwestycji realizowanych przez Spółkę,
  • kontakt i współpraca z Klientem na etapie realizacji projektu.
Nasze wymagania

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne (inżynieria środowiska, energetyka odnawialna),
  • biegła obsługa programów CAD (AutoCAD/BricsCAD, itp.),
  • umiejętność planowania, dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • sumienność, komunikatywność, samodzielność, dokładność, energia, inicjatywa i odpowiedzialność w działaniu.

Mile widziane będą:

  • minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe,
  • uprawnienia projektowe,
  • znajomość obsługi programu/nakładki typu Hydronicpack,

  • znajomość obsługi programu Profil Koordynator
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • zainteresowania i znajomość zagadnień w zakresie ochrony środowiska i energetyki.

Jesteś zainteresowany, wyślij swoje zgłoszenie na kariera@biowatt.pl

Twój zakres obowiązków

 

  • Obsługa Klientów w zakresie projektowania i budowy biogazowni
  • Przygotowywanie i prezentacja ofert handlowych oraz wycen projektów dla Nowych Klientów
  • Doradztwo w zakresie planowania inwestycji biogazowych oraz biometanowych
  • Utrzymanie dobrych relacji z kontrahentami i innymi oddziałami firmy
  • Współpraca z innymi działami firmy i współpracownikami
  • Udział w targach i wydarzeniach branżowych
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
  • Praca częściowo w biurze, częściowo związana z wyjazdami na spotkania z potencjalnymi Klientami
Nasze wymagania

 

  • Znajomość i zainteresowanie zagadnieniami rynku OZE, biogazu, biometanu, wytwarzania czystej energii oraz ekologii.
  • Znajomość procedur w zakresie uzyskiwania decyzji administracyjnych i pozwolenia na budowę
  • Umiejętności obsługi Klienta, umiejętności handlowe
  • Rozwinięte zdolności interpersonalne, w tym łatwość nawiązywania kontaktów oraz umiejętność analizowania potrzeb Klientów
  • Motywacja do działania oraz nastawienie na sukces i osiąganie celów
  • Koncentrowanie się na celach i efektach, a nie na problemach
  • Umiejętność budowania efektywnych relacji biznesowych
  • Wysoka kultura osobista
  • Wykształcenie wyższe, preferowane techniczne
  • Znajomość języka angielskiego, prawo jazdy kat. B

Jesteś zainteresowany, wyślij swoje zgłoszenie na kariera@biowatt.pl

Obowiązki
  • Przygotowanie zestawień robót do wyceny w oparciu o dokumentację projektową/koncepcję;
  • Wysyłanie zapytań ofertowych do podwykonawców robót budowlanych/dostawców urządzeń;
  • Sporządzanie kosztorysów dla robót budowlanych i instalacyjnych w oparciu o dokumentację projektową;
  • Tworzenie wyceny Inwestycji w oparciu o uzyskane oferty;
  • Tworzenie bazy potencjalnych podwykonawców robót budowlanych/dostawców urządzeń dla potrzeb realizacji kontraktu, przyszłych kontraktów;
  • Analiza ofert pod względem merytorycznym;
  • Wstępne negocjowanie cen robót budowlanych/dostaw urządzeń z oferentami;
  • Uczestnictwo w przygotowaniu kompleksowej oferty dla Inwestorów;
  • Poszukiwanie optymalizacji rozwiązań technicznych;
  • Analiza warunków kontraktowych i przygotowanie niezbędnych dokumentów formalnych;
  • Tworzenie bazy cenowej dla usług/robót/materiałów/urządzeń;
  • Prezentowanie ostatecznej wyceny przed Zarządem.
  • Poszukiwanie rozwiązań optymalizujących wycenę w oparciu o doświadczenie pozyskane w ofertowaniu bądź udziale w realizacjach inwestycji,
Przewiń do góry