Twój zakres obowiązków
- Prowadzenie projektów w branży OZE.
- Planowanie i koordynacja realizacji Inwestycji w zakresie instalacji sanitarnych m.in. przygotowanie harmonogramu oraz budżetu.
- Negocjowanie warunków handlowych z podwykonawcami, dostawcami urządzeń i materiałów oraz inwestorem.
- Bezpośredni nadzór nad prawidłową realizacją Inwestycji – kontrola techniczna oraz pod względem BHP.
- Kontrola finansów projektu – rozliczenie prac budowlanych oraz rozliczanie ekip podwykonawczych.
- Reprezentowanie Spółki przed Inwestorami m.in. aktywne uczestnictwo w radach budowy.
Nasze wymagania
- Uprawnienia budowlane wykonawcze w branży sanitarnej bez ograniczeń,
- Dobra znajomość obsługi MS Office, w szczególności MS Excel,
- Dobra znajomość prawa budowlanego oraz doświadczenie w prowadzeniu procesu budowlanego, preferowane po stronie GW
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne.
- Dobra organizacja pracy.
- Energia, inicjatywa i odpowiedzialność w działaniu.
- Prawo jazdy kat. B
Twój zakres obowiązków
Przygotowywanie dokumentacji projektowej na różnych etapach:
- przygotowywanie projektów budowlanych,
- przygotowywanie projektów wykonawczych i dokumentacji powykonawczej.
W ramach wyżej wymienionych:
- wykonywanie rysunków, opisów technicznych, zestawień materiałów, doborów urządzeń,
- kompletowanie dokumentacji,
- uzgodnienia z urzędami i organami samorządowymi,
- przygotowywanie dokumentacji projektowej dla inwestycji realizowanych przez Spółkę,
- kontakt i współpraca z Klientem na etapie realizacji projektu.
Nasze wymagania
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne (inżynieria środowiska, energetyka odnawialna),
- biegła obsługa programów CAD (AutoCAD/BricsCAD, itp.),
- umiejętność planowania, dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- sumienność, komunikatywność, samodzielność, dokładność, energia, inicjatywa i odpowiedzialność w działaniu.
Mile widziane będą:
- minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe,
- uprawnienia projektowe,
znajomość obsługi programu/nakładki typu Hydronicpack,
- znajomość obsługi programu Profil Koordynator
- dobra znajomość języka angielskiego,
- zainteresowania i znajomość zagadnień w zakresie ochrony środowiska i energetyki.
Jesteś zainteresowany, wyślij swoje zgłoszenie na kariera@biowatt.pl
Twój zakres obowiązków
- Obsługa Klientów w zakresie projektowania i budowy biogazowni
- Przygotowywanie i prezentacja ofert handlowych oraz wycen projektów dla Nowych Klientów
- Doradztwo w zakresie planowania inwestycji biogazowych oraz biometanowych
- Utrzymanie dobrych relacji z kontrahentami i innymi oddziałami firmy
- Współpraca z innymi działami firmy i współpracownikami
- Udział w targach i wydarzeniach branżowych
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
- Praca częściowo w biurze, częściowo związana z wyjazdami na spotkania z potencjalnymi Klientami
Nasze wymagania
- Znajomość i zainteresowanie zagadnieniami rynku OZE, biogazu, biometanu, wytwarzania czystej energii oraz ekologii.
- Znajomość procedur w zakresie uzyskiwania decyzji administracyjnych i pozwolenia na budowę
- Umiejętności obsługi Klienta, umiejętności handlowe
- Rozwinięte zdolności interpersonalne, w tym łatwość nawiązywania kontaktów oraz umiejętność analizowania potrzeb Klientów
- Motywacja do działania oraz nastawienie na sukces i osiąganie celów
- Koncentrowanie się na celach i efektach, a nie na problemach
- Umiejętność budowania efektywnych relacji biznesowych
- Wysoka kultura osobista
- Wykształcenie wyższe, preferowane techniczne
- Znajomość języka angielskiego, prawo jazdy kat. B
Jesteś zainteresowany, wyślij swoje zgłoszenie na kariera@biowatt.pl
Obowiązki
- Przygotowanie zestawień robót do wyceny w oparciu o dokumentację projektową/koncepcję;
- Wysyłanie zapytań ofertowych do podwykonawców robót budowlanych/dostawców urządzeń;
- Sporządzanie kosztorysów dla robót budowlanych i instalacyjnych w oparciu o dokumentację projektową;
- Tworzenie wyceny Inwestycji w oparciu o uzyskane oferty;
- Tworzenie bazy potencjalnych podwykonawców robót budowlanych/dostawców urządzeń dla potrzeb realizacji kontraktu, przyszłych kontraktów;
- Analiza ofert pod względem merytorycznym;
- Wstępne negocjowanie cen robót budowlanych/dostaw urządzeń z oferentami;
- Uczestnictwo w przygotowaniu kompleksowej oferty dla Inwestorów;
- Poszukiwanie optymalizacji rozwiązań technicznych;
- Analiza warunków kontraktowych i przygotowanie niezbędnych dokumentów formalnych;
- Tworzenie bazy cenowej dla usług/robót/materiałów/urządzeń;
- Prezentowanie ostatecznej wyceny przed Zarządem.
- Poszukiwanie rozwiązań optymalizujących wycenę w oparciu o doświadczenie pozyskane w ofertowaniu bądź udziale w realizacjach inwestycji,